Моите сериали
Когато пиша за сериали аз мислено ги разделям
в 3 групи:
o Нови сериали, които съм започнала да
гледам. Това може да са нови продукции, може и да са просто нови заглавия за
мен.
o Сериали, които следя от дълго време.
Това е любимата ми графа, защото в тези постове говоря за сериали, на които съм
посветена, харесвам и съм напред със сезоните.
o Сериали, които са били спрени или аз
съм спряла да гледам. Мисля, че тук заглавието си казва всичко – описвам
сериали, които са били прекъснати, дали това е било за добро или зло (лично
мнение, разбира се) и до кой сезон са/съм стигнали/а.
Новозапочнати сериали:
o
New Series #1 – Younger,
Betrayal, Blindspot, Fairly Legal, Suits, Killjoys, Orphan Black, You’re the
Worst, Limitless, Quantico, Scorpion.
o
New Series #4 – The
Magicians, The Shannara Chronicles, Sherlock, Unforgettable, Vikings, Terra
Nova, Sleepy Hollow, UnREAL, Continuum, Almost Human, The Secret Circle.
o
New Series #5 – Extant,
White Collar, New Girl, Second Chance, Prison Break, Containment, Heartbeat,
Lucifer, Baby Daddy, Elementary.
o
New Series #6 – Alphas,
Supergirl, Daredevil, How to Get Away with Murder, Chasing Life, The O.C.,
Young & Hungry, Stranger Things.
Сериали, които следя от дълго време:
o New Series #2 – Arrow,
Beauty & The Beast, Chicago Fire, iZombie, Once upon a time, Outlander,
Pretty Little Liars. Reign, The Flash, The Vampire Diaries.
o New Series #7 –
Awkward, Bitten, Dark Matter, Hart of Dixie, Melissa & Joey, Stitchers, The
100, The Last Ship, Teen Wolf, True Blood
Спрени сериали:
o New Series #3 – The Secret
Life of the American Teenager, Gossip Girl, Eye Candy, Forever, Intelligence,
Jane by Design, Ravenswood, Star-Crossed, The Carrie Diaries, The Witches of
East End, Supernatural.
Bonus:
Reaction:
Също така, преди известно време с най-добрата ми
приятелка направихме опит за „Реагиране“ на или нови сериали, или нови сезони
на сериали и това е четвъртата, все още мъниче, графа.
Коментари
Публикуване на коментар