Creatures Of The Night Book Tag

Creatures of the Night Book Tag
 Вампири
Поредицата, за която се сетих първоначално беше „Училище за вампири” и в случай, че името не е достатъчно показателно – в книгите има едно доста задоволително количество вампири.
Още една книга, в която има вампири, и която много ми хареса е Синя кръв от Мелиса де ла Круз (ревю).

       Върколаци

Кн.1 Тръпка от поредицата „Вълците от Мърси Фолс” от Маги Стийвотър (ревю) изникна в съзнанието ми. Въпреки че там хората не се превръщат в вълци веднъж месечно, по време на пълнолуние, а прекарват цялата зима във вълча форма.
Затова съм включила и втора книга, която прочетох наскоро, а това е Хекс Хол (ревю), където хората притежаващи гена да се превръщат в животни могат да са не само върколаци, но и други създания, например планински лъвове.

Зомбита
Много ли ще е странно ако кажа, че никога не съм чела книга със зомбита!?

Духове
Тук ще трябва да се повторя и да кажа – Хекс Хол. Seriously?!, колко яко би било в училището ви да ходят и духове. А също и Анна в рокля от кръв от Кендар Блейк (ревю).

       Вещици/магьосници/заклинатели
Много са книгите, в които има създания, използващи магия. Един от любимците ми е Магнус Чейс и цялата поредица „Адски устройства” от Касандра Клеър. (ревю)

Феи
Много ли ще е досадно отново да кажа Хекс Хол. Тази книга просто обединява толкова много и  различни същества, а феите в книгата са толкова сладички – като малки елфи.

Демони
И-и-и отново ще се повторя (просто е неизбежно) книгата, в която има демони – Ангел с часовников механизъм. След като прочетох първата книга ми направи впечатление, че въпреки първоначално да не бяха толкова на показа, демоните имат огромна роля в книгата.

Ангели
За жалост, не мисля, че съм чела книга, където ангелите да заемат някаква важна част. В повечето които съм чела - те са просто за фон.

Извънземни
Няма как да не кажа поредицата „Лукс” от Дженифър Л. Арментраут (ревю), където със всяка следваща книга откриваме, че броят луксиянци на Земята е много по-висок, от колкото някой е предполагал.
Друга книга, където също има (един вид) извънземни е „Синдер” от Мариса Мейър.

Хора със свръхестествени способности

Една от най-скоро прочетените ми книги „Сълза” от Лорън Кейт (ревю) определено ми направи впечатление, що се отнася до главната героиня, която (за тези от вас, които не са чели резюмето) чрез само една проплакана сълза успява да залее целия свят, които познаваме днес.

За край искам да таг-на Юлия К. (My unprofessional Blog), Гергана (Nightingale's Princess) и К. Димитрова (Just One Book Lover).

Коментари