Marry, Kiss, Cliff Book Tag

Marry, Kiss, Cliff Book Tag

Отдавна исках да направя този таг. Правилата са следните, избирате си имена на герои от книги и теглите по три. За всяко изтеглено име трябва да кажете дали бихте го целунали,хвърлили от скала или бихте се омъжили за него. Аз избрах 30 имена тоест имам 10 тройки, но вие можете да изберете съответно повече или по-малко имена, които да включите. Дано това което казах има поне малко смисъл. 


Уудс (Твърде далеч), Едуард (Здрач), Андър (Сълза)
Избирам да убия Едуард, съжелявам – тийм Джейк :3 Ще целуна Андър и ще се омъжа за Уудс, какво по-хубаво от това.

Нейт (Джамейка лейн), Кай (Подборът), Максън (Изборът)
Ще трябва да кажа ‘чао’ на Кай, така и не ми стана любимец. Максън избирам да целуна и ще прекарам живота си с Нейт.

Конлан, Конлан, Конлан ♥ Даа, странна съм. Целувам Зед и разкарвам Джак.

Ръш (Твърде далеч), Деймън (Лукс), Дрейвън (Братството на меча)
О, това е толкова трудно, всички са ми любими. Може би ще разкарам Деймън, ще целуна Дрейвън, а ще се омъжа за Ръш.

Дрю Евънс (Заплетени), Макс Стела (Красив непознат), Бенет (Красив негодник)
Е, това е неловко. Чао, Дрю. Може би ще целуна Макс, а Бенет, е, той си е Бенет. Няма нужда да казвам повече.



Кай (Синдер), Аспен (Изборът), Ксандър (Подборът)
Тук много се затрудних. Истината е, че нито един от горе изброените не ми се понрави особено. Затова ще кажа, че избирам Ксандър да остане с мен, целувка за Кай, а Аспен излиза от картинката.

Уил (Красив играч), Уорнър (Разбий ме), Уил (Адски устройства)
Добре може ли да ми се паднат 2ма Уил. Не ми помагаш особено, късмет. Мисля, че не ми е нужен Уил (Красив играч), колкото и да ми хареса книгата. Уорнър, колкото и да е импулсивен (и леко откачен) сърце не ми дава да го убия, затова той остава на второ място, а с Уил (Адски устройства) ще сключа брак.


Травис (Красиво бедтсвие), Джейкъб (Здрач), Ник (Тежко изпитание)
О, всички тях харесвам тооолкова много. Ненавиждам този таг, че ме кара да ги подреждам така, но съжалявам, Джейкъб, ще трябва да ти кажа да. Ник, колкото и да харесах Тежко изпитание само ще целуна. Избирам да остана с Травис.

Джулиян (Мечтан любовник), Джем (Адски устройства), Адам (Разбий ме)
Адам, любов, ти си тръгваш. Джулиян избирам да целуна. Ще се омъжа за Джем, много ми харесва това хлапе, няма как да кажа друго.

Тук е лесно, довиждане Сам, за всичките 300 страници така и не ми допадна. Брейдън, теб толкова те харесах, ще трябва само да те целуна обаче. Кам, ти си страхотен, моля тя, окажи ми честта да се омъжиш се за мен.

Коментари