TBR до
края на годината
Тъй като съм
прекалено импулсивен човек и действам на момента (и съдейки от миналите месеци)
реших, че би било трудно да пиша TBR-и за всеки отделен месец, затова този път реших да опитам с друг подход, и
това е да напиша списък, които да важи до края на годината. Ето го и него:
D
Лесна
от Тамара Уебър
D
Полулош, книга 1 от поредицата „Полуживот” от Сали Грийн
D
Разбий ме
от Тахере Мафи
D
Синдер,
книга 1 от поредицата „Лунните хроники” от Мариса Мейър
D
Миг преди
никога от Джесика Редмерски
D
Зад
затворени врати, книга 1 от поредицата „Маклауд и приятели” от Шанън Макена
D
Да изкушиш
звяра, книга 1 от поредицата „Породите” от Лора Лей
D
Покоряването
на шотландеца, книга 2 от поредицата „Братството на меча” от Кинли Макгрегър
D
Бъди с мен
от Джей Лин
D
Захарче,
книга 1 от поредицата „Травис” от Лайза
Клейпас
D
Красиво
начало и Красива тайна, книги 1.5 и 4 от поредицата „Красив негодник” от Кристина Лорен
D
Целувка за
Ана от Стефани Пъркинс
D
Белязана,
книга 1 от поредицата „Училище за вампири” от П.С.Каст и Кристин Каст
D
По кротко,
лейди! от Сюзън Елизабет Филипс
D
Непокорни
сърца в Атлантида. Жената на шейпшифтъра и Освобождението на Атлантида, книга
2.5 и 3. от поредицата „Воините на Посейдон”
от Алиса Дей
D
Чисти от
Джулиана Багът
D
Водопад,
книга 2 от поредицата „Сълза” от Лорън Кейт
D
Лунно
сияние от Рейчъл Хоторн
D
Маскарад,
книга 2 от поредицата „Синя кръв” от Мелиса де ла Круз
D
Усукани,
книга 2 от поредицата „Заплетени” от Ема Чейс
D
След от
Анна Тод
Коментари
Публикуване на коментар