Blogmas #1

Blogmas1

Добре, както повечето от вас са наясно, а дори и да не са могат да видят, аз не съм имала този блог от дълго време. Декември на миналата година – нямах и съответно, нямаше как да направя Blogmas.Идеята е, че отдавна идеята ми за нещо подобно ми се върти в главата, но ако се замисля лятото – или бях на почивка или просто прекарвах дните си с книга пред климатика, есента – беше рожденият ми ден и отново пътувах, а преди това организирах пътуването и избирах подаръци от роднините си.
Но Коледа... най-най-най-прекрасния и натоварен месец? Yes, please!
И да, пиша това през ден 2 от месец Декември. 
Истината е, че понякога мога да бъда леееко непостоянна. Затова реших да не пиша ежедневни публикации (а и живота ми не е чак толкова вълнуващ), и така се роди идеята да пиша само няколко пъти в седмица. Затова и името на поста е Blogmas #1, не Day 1.
А това, за което ще пиша в тези ‚серии‘ са всякакви коренно различно неща – книги, песни, снимки, преживявания, книги отново, Бъдни вечер и Коледа, подаръци, украшения, коледни елхи, Нова година, още книги, музика и сериали. Като цяло всякакви неща, които ме интересуват.
И след като не написах Wrap-Up за миналия месец реших, че направо мога да го вкарам тук, тъй като  беше ужасно неуспешен. Като цяло ноември месец си беше доста слаб от към страна на книги, а от страна на училище – прекалено натоварен.
Тези, които прочетох бяха:
·         Твърде далеч: Никога от Аби Глайнс
·         Лунно сияние от Рейчъл Хоторн
·         Обещание от Карина Хали (ревю)
Само тези са :( Да, аз съм позор. Знам, че този пост досега ви се струва ужасно скучен, но мога да обещая, че ще се опитам да бъда по-разнообразна следващите пъти.
До скоро ^^

Коментари