Bookish Identity Tag

Bookish Identity Tag

Буквално цялото blogger общество направи този таг, затова мисля, че е време и аз да им последвам примера. Искам да благодаря на Габриелаи Ади, че са ме тагнали.

1. В кой фантастичен свят бихте искали да живеете?
Не знам, дали имам готов отговор, но първото, което ми идва на ум е Нарния. Може би, защото като малка гледах един от първите филми и ми остана като детска мечта.  А и малката Луси говореше с животните. А и животните и отговаряха. Мечта.

2. Кой би бил вашият партньор?
О, това е трудно. Може би някаква кръстоска между Ник Рикси (Тежко изпитание), Травис (Красиво бедствие) и Кам (Ще те чакам). Чудесно би било.

3. От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят божествен родител?
Предполагам сама мога да си направя двойка, затова бих казала Афродита – защото харесвам красивото и винаги гледам да съм позитивно настроена, харесва ми  да радвам другите и обичам много силно, а баща ми би бил Посейдон – морето е като моят natural habitat, а плуването е единствения спорт, който харесвам и съм изключително добра в него.

4. От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш – долноземец или нефилим?
Ами сложно е, но предполагам ще съм долноземец. :д

5. В поредицата за Хари Потър, в кой дом бихте били?
Не знам защо, но винаги, когато правя тестове ми излиза Хафълпаф. Явно интернет мисли, че бих била за там.  Naaah.

6. В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?
Прями. Тук отговора отново е от тестове, но и вече е намесено и собственото ми мнение. Мисля, че това моето място.

7. От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон?
Не съм чела поредицата и няма как да отговоря.

Коментари