Reading Habits Book Tag

Reading Habits
Book Tag
Question 1:
Имате ли конкретно място в къщи, където обичате да четете?
Винаги чета на леглото си- заградена от множество калъфки. Столовете са прекалено неудобни, а ако трябва да си вдигна краката на офис столовете, колелцата започват да се плъзгат по пода.

Question 2:
Какво предпочитате да използвате книгоразделител или случайни листчета?
По принцип предпочитам книгоразделители, но ако нямам в себе си, си отбелязвам с картички.

Question 3:
Можете ли да спрете да четете до където искате или трябва да свършите страницата/главата?
Не обичам да спирам по средата на листа, освен ако ситуацията не го изисква. По-скоро бих приключила страницата.

Question 4:
Храните ли се/пиете ли, докато четете?
Нямам нищо против да похапвам докато чета, но рядко го правя. От друга страна, рядко и пия нещо, доакто чета.

Question 5:
Мултифункционалност: Гледате ли телевизия/слушате ли музика, докато четете?
Абсолютно не. Харесва ми да е тихо около мен и да се концентрирам само върху книгата.


 Question 6:
Четете по една книга или по много наведнъж?
Започвам доста книги и в повечето случаи чета по няколко едновременно.

Question 7:
Предпочитате да четете само в къщи или навсякъде?
Чета в къщи, в училище, в приятели, в автобуса на път към в къщи, няма значение.

  
Question 8:
Предпочитате да четете на глас или наум?
Наум. Винаги наум.

Question 9:
Четете ли напред/прескачате ли страници?
Рядко се случва да го правя, но, когато книгата е безинтересна или просто не е по вкуса ми прескачам скучните части и продължавам, но ако книгата ми харесва - не.

Question 10:
Предпочитате да пречупвате кориците или да ги запазите като нови?
Предпочитам да си ги пазя.

Question 11:
Пишете ли по книгите си?
Никога. Знам, че доста хора си отбелязват любими моменти/случки/описания/цитати, но на мен не ми харесва да ги драскам и никога не съм го правила.

Коментари