Искам да благодаря на Кая, може да намерите блога и Тук, за това, че ми даде шанса да направя този забаван таг.
Брашно – книга, която била малко скучна в началото, но е станало по-добре в последствие.
Брашно – книга, която била малко скучна в началото, но е станало по-добре в последствие.
o
Книга 4 от
поредицата „Лукс“ беше изключително монотонна и скучна в началото. После стана
малко по-добре.
Масло – книга с вълнуващо резюме.
o
„Стъкленият трон“ (ревю). Резюмето и ми хареса ще първия път, в който го прочетох, а след прочита и останах мноооого доволна.
Яйца – книга, която сте мислили, че ще е лоша, но се
оказала доста приятна.
o
Реално не
мога да отговоря на този въпрос. Ако мисля, че една книга е кофти, че не е мой
тип и няма да
ми хареса – просто не я почвам. Единствената книга,
за която се сещам, че не знаех какво да очаквам е Обещание от Карина Хали (ревю), но
постепенно се оказа много хубава.
Захар – сладка книга.
o
Непосилна
съм да избера само една. Та аз обожавам любовните книги (а повечето от тях са
доста сладки) и да трябва да се ограничавам до само 1 е лудост.
Глазура – книга, която покрива всеки нужен елемент,
който харесвате с книга – забавни моменти, екшън моменти, тъжни моменти и т.н.
o
Красиво
бедствие. Красиво бедствие. Красиво бедствие.(ревю) Да, държа се като първокласничка,
но нека бъдем откровени – обожавам я.
Пръчици – поредица, към която се обръщате, когато
имате нужда от повдигане на настроението.
o
Колкото и
да е странно – често чета Скай от Джос Стърлинг (ревю), когато съм в кофти настроение.
Но реално всяка от „Книгите за любов. Без предразсъдъци“ би свършила работа.
Черешката на върха – любимата ви книга за тази година
до този момент.
o
Не съм чела
чак толкова книги за 2016, защото е едва началото, но „Стъкленият трон" от Сара Дж. Маас (ревю) изключително много ми хареса и определено остави своя отпечатък в мен. Не бях чела нищо подобно досега и
останах много доволна.
Коментари
Публикуване на коментар