New Series #4.1

Популярни сериали, които искам да гледам
Дали защото имат по много сезони, или защото нямам много време – винаги си намирам оправдание да не гледам някои от много известните/ възхвалявани сериали, които се излъчват в момента, или са били спрени в даден момент.

Започвам с нещо старо, но доста харесвано и това са – One Tree Hill и The O.C. Не мисля, че трябва да казвам каквото и да е, всички сме чували за тях и реших, че няма как да кажа на хората, че обожавам сериалите (и то от този стил) без да съм изгледала едни от най-гледаните по онова време.


Следващият - Grey’s Anatomy – може би, защото след Chicago Fire, The Last Ship & The Night Shift ми стана интересно да гледам сериали свързани с медицина. А и Анатомията на Грей е доста популярен и има 12 сезона – това си е доста.

Prison Break & Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. – и за двата съм чувала от доста хора ужасно добри мнения, а и ми бяха препоръчани.


Още един от многото - Rush – наскоро започнах нов сериал – Lucifer, и понеже главния ми беше много познат реших да проверя и се оказа главния от Rush. Актьора е доста добър и въпреки че Ръш има само 1 сезон, преди да бъде спрян, реших да му дам шанс.

За Chasing Life – нямам кой знае какво обяснение, просто след като изгледах трейлъра и идеята някак си ме хвана, колкото и странно да е това, понеже главната има рак.

Още един, който смятам да гледам – Elementary. След като си наваксах със Шерлок (споменах си мнението за него Тук) просто бях като пристрастена и сега ще мина наново по същия път, но този път Уотсън ще е жена. Това трябва да е забавно.

Falling Skies и Mr. Robot – и за двата съм чувала доста добри отзиви, особено за първия, който ми беше доста настойчиво препоръчан. За Mr. Robot все още се чудя, но предполагам ще склоня.


Има още 3 сериала, за които знам, че са харесвани и това са – Scandal, How to get Away With s Murder и The Client List. Последният не е чак толкова популярен, но мисля, че ако ми трябва нещо, с което да се откъсна от фентъзито, то един от тези ще бъде изгледан.



И последните са – The Fosters, за който нямам причина, но съм попадала на клипчета в YouTube, които чисто и просто ме принудиха да го проверя. А другият – Saving Hope, на който след като видях трейлъра не мога да кажа не, изглежда като нещо, което би ми се харесало.


Е, това бяха. Да, само 15, срам. Най-вероятно няма да имам време да дам шанс на всичките тази година, но исках да направя един списък с тези, които съм си набелязала. Ако сте гледали някои от гореизброените много ще се радвам да споделите мнение, било то добро или лошо иии.. дам.
До скоро!
^^

Коментари

  1. Горещо препоръчвам Chasing Life, The Fosters и особено How to get away with Murder с невероятната Виола Дейвис. Иначе, много добри избори.

    ОтговорИзтриване
  2. За Chasing Life - вече съм го изтеглила и само чакам да се освободя и да го започна, за The Fosters, ами този също исках доста да го гледам, но не знам дали ще ми е на преден план. Виж за How to ger away with a murder имам най-големи съмнения, че ще ми хареса, но щом съм го включила ще дойде и неговото време ;д Благодаря ти.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар