April Wrap-up and May TBR

Здравейте, хора, и Христос Воскресе!

Втори месец подред правя wrap-up пост, реално, защото имам доста прочетени книги през месеца, за което много се радвам ^^
Прочела съм общо 8 книги. Е, да, не е някакво космическо число, като 15 или 20 книги, но имайки предвид колко е натоварено в училище – за мен си е цяло чудо, че успях да достигна и тази бройка и съм супер доволна от себе си ^^

Този месец, до голяма част, може да бъде наречен „Месеца на Хари Потър“! Успях да прочета първите четири книги от поредицата и дори започнах петата книга, която, за жалост, е огромна, а с натоварването в училище и с приготовленията за завършването, не ми остана време да я завърша.
Много ми се искаше да мога да опиша с думи, какво значи тази поредица за мен – поредицата, която стои на рафтовете вкъщи с години и никога не съм проявявала интерес към нея, сега се превърна в животоподдържаща. Нещо, без което денят ми не е пълноценен. Дж. К. Роулинг е успяла да вдъхне живот на един вълшебен свят и на едни невероятни и толкова силни герои, които успяха да ме накарат да забравя реалността и да повярвам в непостижимото. Надявам се изпитите и матурите ми да минат по-бързо, за да мога да започна да обърна повече внимание на поредицата и да я завърша по-бързо!

Едновременно с Хари Потър, четях и нещо малко по-сладникаво и романтично, а именно втората и третата книга от поредицата „Целувка за Ана“ от Стефъни Пъркинс – „Звезди за Лола“ РЕВЮ.  и „Рисунка за Айла“ РЕВЮ.
Ако не е очевидно какви ревюта пускам и какви книги обичам да чета – е, романтичка съм си и да се заровя в страниците на тези две четива беше безценно. Повече за впечатленията ми от двете книги може да видите, като кликнете към прикрепените линкове.

Още една книга, за която много се вълнувах, беше Индия плейс, книга 4 от поредицата „Дъблин стрийт“, която отлагах прекалено дълго, докато един ден просто не си казах „хвани се в ръце и прочети книгата, Павлина, излагаш се“.
Останах тооолкова приятно изненадана. Мислех, че, щом познаваме Хана още от първите книги, когато беше още малка, ще е странно да чета за нея, но Индия плейс се оказа също толкова добра, колкото и останалите книга на Саманта Йънг. РЕВЮ.

Следващата книга в списъка ми беше препоръчана и, въпреки че е супер кратичка, мен много ми хареса. Говоря за Една седмица в Ню Йорк от Луиз Бей. Очаквах книгата да няма особен смисъл или пък да е прекалено прибързана, или пък нещо да не е наред с героите, да не са изградени пълноценно, нещо… каквото и да е. Но тя се оказа доста задоволителна и, заради края си, сега изпитвам огромно желание да продължа с поредицата.

Започнах и още няколко книги, освен Хари Порът и Орденът на феникса. Една от тях е Never Never на Колийн Хувър, която се оказа мнооого интересна и с нетърпение чакам да разбера каква е врътката с изгубените им спомени. Другата е Белязана, книга 1 от поредицата „Училище за вампири“ от П.С. Каст и Кристин Каст, която се оказа доста интересна.
P.S. Ако сте чели Хекс Хол от Рейчъл Хокинс или Синя кръв от Мелиса де ла Круз и търсите нещо подобно – Белязана е вашата книга, има много сходни черти.

За идния месец май не съм планирала нищо кой знае какво, защото се очертава да уча за матурите, но книгите, към които съм се ориентирала се застъпват с някои от предния месец – все още искам да прочета втората книга от „Стъкленият трон“ и да дам шанс на поредицата „Скъпоценни камъни“, а като познавам себе си, най-вероятно ще разнообразя с нещо леко романтично, понеже съм слабачка и не мога да устоя на любовните си книги ;д
Е, това беше то мен.

До скоро ^^

Коментари

  1. Здравей.Преди време и аз започнах поредицата Хари Потър.Преди около месец-два я свърших.Мога да ти кажа,че е невероятнааа....Единствено съжалявам за това,че се набързих да я свърша,за да видя какво ще стане...Един съвет не бързай много,много с тях. <3 <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че намерих още един човек, който обожава Хари! Аз не бързам, отделям и време, защото, нищо, че ми остават още 2 книги, не искам да свършва <3

      Изтриване

Публикуване на коментар