A-Z Bookish Survey

A-Z Bookish Survey
Не знам как да започна този пост. На кратко, тагната съм да направя различни  3 тага. И лошото е (или хубавото?), че и трите ми харесват и имам намерение да ги изпълня. Все още не знам как да ги пуснадали едно след друго или дали да разнообразя с някое ревю, но реших, че няма да стигна до решение, докато не публикувам поне първото, затова….
Искрени благодарности на Мари, че ме тагна и..
Enjoy ^^

A като Author : Автор, от който имаш най-много книги.
Това ще трябва да бъде Дж. К. Роулинг и поредицатаХари Потър“.

B като Best : Най-доброто продължение някога.
Може би ще кажа Звезди за Лола и Рисунка за Айла. Харесах първата книгаЦелувка за Ана, но следващите две ставаха все по-добри.

C като Currently reading : Коя книга четеш в момента?
В момента чета Хари Потър и Орденът на феникса, едновременно с Белязана и Създадена от дим и кост. Рядко чета само по 1 книга наведнъж.

D като Drink of Choice While Reading : Коя е любимата ти напитка, докато четеш?
Не обичам да пия нищо докато чета, но когато съм жадна най-често залагам на вода.
 
E като E-reader or Physical Book : Предпочиташ да четеш книги в хартиен вариант или в електронен вариант?
Книгите на хартиен носител, винаги.

F като Fiction С кой герой от книга би излизал/а в гимназията?
Имам чувството, че бих си паднала по някой затворен тип алалошото момчес татуировки ;д Предполагам Травис от Красиво бедствие или Кам от Ще те чакам.


G като Glad you gave this book a chance : На коя книга си доволна, че си и дала шанс?
Мисля, че ще е правилно да кажа Здрач, понеже ми беше една от първите, ако не и първата книга и ако не я бях прочела, никога нямаше да се запаля по четенето.

H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу?
Не съм сигурна, че мога да отговоря на този въпрос. Нямам книга, която да мога да поставя на пиедестал, нямам любима книга. Просто доста от тях са ми харесали и да избирам е невъзможно.

I като Important : Важен момент в живота ти на читател.
Издаването на първата ми читателска карта за градската библиотека.  ;д Глупаво е, но за мен беше значимо.

J като Just Finished: Книга, която току-що си приключила?
Последната ми книга беше Индия плейс от Саманта Йънг.

K като Kind of Books You Wont Read: Какви литературни жанрове не четеш?
Автобиографии.

L като Longest Book Youve Read : Коя е най-дългата книга, която си чела?
Отново казвам Хари ПотърВ момента чета петата книга, която е и най-голяма, но и останалите са доста дълги.

M като Major Book Hangover Because Of : Коя книга ти е дала усещане за свръх доза?
ПоредицатаЛуксбеше една от първите цялостни поредици, които завърших и след това бях като във еуфория.

N като Number Of Bookcase You Own : Колко библиотеки за книги имаш?
Библиотеки – 0. ;д
O като One Book You Might Have Read Multiple Times : Има ли книга, която си чела повече от веднъж?
Да, доста от по-значимите си и любими книги обичам да препрочитам.

P като Preferred Place To Read : Къде обичаш да четеш?
Леглото. Няма значения в каква позада си легнал с книга в ръка е рай.

Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book youve read : Цитат от книга, който те вдъхновява.
Луната е предан спътник. Никога не си тръгва. Винаги стои на мясото си и ни наблюдава непоколебимо, познава ни в светлите и тъмните ни моменти, променя се непрекъснато, ссъщо като нас самите. Всяка нощ изгрява с различно лице. Понякога вяло и немощно, понякога силно и пълно със светлина. Луната разбира какво е да си човек.“
-          Тахере Мафи, Разбий ме

R като Reading Regret : За какво съжаляваш, като читател?
Не мисля, че съжалявам за нещо. Освен, може би, че нямам достатъчно време, за всички книги, които искам да прочета.

S като Series You Started And Need To Finish (all books are out in series) : Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края?
Не знам дали е завършена, но много искам да прочета поне издадените на български книги от поредицатаСтъкленият трон“.

T като Three of Your All-time Favorite Books : Кажи твоите три най-любими книги:
Вместо книги ще каза поредици. Първата е Хари Потър, защото тази книга е живот. Втората Красиво бедствие, обожавам я. Третата е поредицатаСаванти“, не защото е най-добрата и стойностна поредица, която съм чела, а защото беше една от първите ми. Казвам я от сантименталност.

U като Unapologetic Fangirl for : Непростим фен на..
Може ли да кажа.. книги? Знам, че е глупаво, но, когато чета една книга crush-вам по героите от нея. Следващата седмица, следваща книга, следващ crush.

V като Very Excited For This Release More Than All The Others : Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение?
Бях развълнувана за Ейнджъл от Джос Стърлинг, но тя вече излезе, така че сега остава само да стигна до последните и страници.

W като Worst Bookish Habit : Кой е най-лошият ти книжен навик?
Когато една книга или поредица свърши тъжно или разочароващо често нямам желание след това да започвам друга книга. Затова и, когато знам, че една книга ще има кофти край, не я почвам. Просто след това изпадам в slump-ове и не си струва.

Y като Your Latest Book Purchase : Коя е последната книга, която си купи?
Ангелска кръв от Налини Синг.

Z като ZZZ-snatcher book ( Last Book That Take You Way Late ) : Коя е последната книга, която те е държала будна до късно?
За пореден пътХари Потър. Това май не е изненада за никой. ;д


Аз май бях една от последните, които не бяха правили този таг? предполагам се води. Ако някои от вас още не са го направилинека се чувстват поканени. ^^

Коментари