Personality quiz: Books

Personality quiz
o  Books

Предния път направих куп тестове, които да ми кажат кой герой съм от едни от най-често срещаните сериали, които следя. (линк) Този път промених идеята и замених сериалите с известни поредици, които всеки би трябвало, ако не да е чел, то поне да е чувал. Enjoy ^^

 Divergent – Christina
За тези от вас, които не помнят коя е тя (аз първоначално не зацепих) тя е може би една от първите приятелки на Трис и също като нея се премести от друга каста при Безстрашните. Беше печена. Доволно.

The Selection – May (America’s sister)
Значи казвате, че се интересувам основно от храната и дали принца е хубав, така ли? Кого залъгвам. Дори не се засягам, звучи точно като мен. 



Throne of Glass – Dorian
Тук не знам какво да кажа. Дориан е привлекателен, мил, учтив, забавен, олицетворение на думата джентълмен, така че предполагам това е в плюс за мен. 

The Lunar Chronicles – Levana
Еййй, защо аз да съм злата кралица? Левана, сериозно? Ауч.

The Infernal Devices – 50 % Tessa (30 % Charlotte, 10 % Jem, 10% Will)
Този тест най ми допадна, понеже пишеше в проценти колко от качествата на всеки от героите притежавам. Но не мисля, че аз бих била подходяща Теса, просто не ставам за това.


Percy Jackson – Percy
Тук определено ме хванахте неподготвена, Пърси, наистина? Мислех, че съм някой по-… нерешителен, несериозен, абсолютно не-готов на героични дела, but... оkay. ;д 

Harry Potter – Hermione Granger
Оставям най-прекрасната поредица, която съм имала честта на прочета, на последно място. Интересно, че на всеки въпрос, където можеше да отговоря, че държа на ученето, домашните и отговорността аз избирах нещо коренно различно, и пак се оказах Хърмаяни... случайност? 
Линк.

Супер забавното беше да правя толкова много и различни тестове и аз останах значително доволна от отговорите (без частта с Левана ;д) и от миналия, и от този път. Също така, ако искате да видите предишната публикация на тема кой герой от любимите ми сериали ми се падна на подобен вид тестове може да откриете ТУК.

Коментари