My Fictional Bookish Girl Squad

My Fictional Bookish Girl Squad
Изключително много благодаря на Памела за тага, а аз на свой ред ще върна услугата и ще предизвикам Юлия и Теодора да изберат как ще изглежда техния въображаем squad. Enjoy.
1.Героиня, която ще те накара да излезеш навън, когато нямаш настроение:
Ще започна с една супер badass героиня и по-точно Изи Лайтууд. Тя беше първата ми мисъл, когато прочетох въпроса, понеже нека бъдем честни, тя просто ще ми заеме нещо от гардероба си, ще ме изведе навън и ще ми се оправи настроението.

2.Героиня, която ще е до теб в трудните ти моменти:
Бет от Братството на черния кинжал. Знам, че не е някоя известна героиня, но за няколкото книги, които прочетох от тази поредица (някой ден ще прочета всичките, обещавам!) тя беше страхотна опора за братята и като цяло е мега грижовна и състрадателна, и не се сещам за по-добър избор.

3.Героиня, на която можеш да довериш проблемите си и която винаги е готова да те изслуша:
Знам, че може би не минава таг, в който да не спомена тази поредица, но просто там има толкова герои, които да са адекватен отговор на всичко, и затова сега ще кажа Ели от поредицата „Дъблин Стрийт“. Просто не се сещам за по мил, разбиращ и отзивчив човек, няма втора като нея. Които е чел поредицата ще разбере.

4. Героиня, която ще ти помага, когато се местиш:
Само аз ли се сещам за онази сцена от ХП, в която Хърмаяни извади от една малка чантичка цял лагер? Ъмм, да моля! Със същия късмет би могла да принесе целият ми багаж на един път.
 
5. Героиня, с която можеш да клюкарстваш:
Това може би е първият въпрос, който ме затрудни. Нямам си и на идея… Мисля, че със Селена клюкарстването би било интересно, тя изглежда, като човек, който винаги ще е в час с нещата и ще има какво да каже.

6. Героиня, с която да отидеш на почивка:
Отговорът може и да е малко странен, но ще избера момичетата от Изборът.  И не, нямам предвид с 1-2 от тях, а всичките момичета на почивка. Ще бъде, като женско парти, но на плажа или около басейна, и ще споделяме една стая и вечер преди да излизаме навън ще се гримираме заедно и ще си даваме съвети коя какво да облече. Best holiday ever.

7. Героиня, с която ще ти е удобно дори и да не си говорите през цялото време:
Предполагам ще кажа (отново една не толкова известна и очевидна героиня) Шанън от „Скотланд Стрийт“. Тя и Джос са двете момичета, около които няма как да ми стане неловко, независимо колко нетърпима стане тишината помежду ни.

8. Героиня, която винаги е готова за нови приключения:
Роуз Хатауей, сестро, това е твоята категория. Не мога да се сетя за някой по-подходящ от нея.

9. Героиня, която ще излъже в напрегнат момент само за да те спаси:
Солара Брукс. Момичето, което заблуди Доран, *СПОЙЛЕР* сви му гривната, доказваща, че той е неин господар, и се качи на кораб с престъпници. Това момиче знае какво трябва да се направи и как да си спаси кожата, а и не веднъж помогна и на Доран. Тя е моят избор.

10. Героиня, която ще ти помага да учиш:
Хърмаяни. Повтарям се с името ѝ, но я стига. Не вярвам някой, който да е чел книгата, да избере друг. Та тя е господарката на домашните и повелителка на предварително подготвилите се за час. Добре де, 4 през нощта е и малко се отплеснах.


Е, това беше от мен и до скоро ^.^

Коментари