The Book Life Tag

The Book Life Tag
Бях тагната от Илияна (преди около 3 месеца – навреме се сещам) да направя този таг и мисля, че времето му настъпи. Честно казано много ми се иска да тагна някой, но като знам колко съм закъсняла, не знам дали изобщо някой е останал за тагване. Просто се чувствайте поканени :д

Кои ще бъдат родителите ти?
Мм, едва първи въпрос, а аз нямам готов отговор. Мога да се сетя за поне десет примера за кофти родители, но такива, които да искам да имам? Може би родителите на братята Бенедикт в поредицата „Саванти“. О, също и майката на Кас от Анна в рокля от кръв – майка му беше вещица и то супер печена.

Коя ще бъде сестра ти?
Предполагам Америка от поредицата „Изборът“. Тя не искаше да отиде в двореца, за да се състезава с още 34 момичета за сърцето на някакъв си принц и мисля, че и на мен не би ми се понравила идеята. А и обича много сладко. Сестра ѝ също беше много сладичка и постоянно разпитваше дали принца би сладък ;д

                              Кой ще бъде брат ти?
Не бих предпочела някой друг, освен собствения си брат, но Метиъс от трилогията „Легендата“ би бил удачен избор. Само казвам ;д.

Кой ще бъде домашният ти любимец?
В момента чета Белязана, Кн. 1 от поредицата Училище за вампири от Кристин Каст и там всеки вампир преди да започне да преминава през трансформацията открива, по един или друг начин, коте, с което чувства духовна връзка. Това коте е нещо, като техният ангел-пазител. Звучеше объркано в началото коте да защитава собственика си вампир, но в последствие се свиква и започва да ти допада. Това бих избрала + ако може да си запазя моите котета, много си ги обичам ;д

Къде ще живееш?
Най-вероятно някъде в Америка, но едва ли бих избрала точно 'големия град'. Забелязали ли сте, че в доста от книгите епичните и странни неща все се случват във Вирджиния? Може би там, знам ли ;д

Къде ще ходиш на училище?
Нужно ли е да избирам училище? Добре де, Хогуортс, вие какво очаквахте. Най-великото училище за магии съществувало някога.


Кой ще бъде най-добрият ти приятел/приятелка?
От най-добра приятелка бих очаквала да ми се връзва на глупостите, но и да е разумния човек между двете ни. Сещам се за Зузана от Създадена от дим и кост – въпреки странния живот на Кару и всичките ѝ нелогични истории, Зу винаги беше неотлъчно до нея. Искам да включа и втора най-добра приятелка, защото съм нагла и това ще е Елена от Ангелска кръв – толкова е смела, саркастична и bad ass, че няма как да не я включа в обкръжението си.

Кой ще бъде най-значимият за теб човек?
Ето го и въпроса на годината. Жалко, че не мога да си имам харем, защото със сигурно имам достатъчно fictional boyfriends, за такъв. Предполагам, ако можех да си направя кръстоска от Доран (Звезден полет), Джеси (Този мъж), Кам (Ще те чакам), Алекс (Перфектна химия) и Травис (Ходещо бедствие), то бих била едно много щастливо момиче. Но до тогава бих се задоволила и само с един от изброените :д

Коментари

  1. Успех с адската жега във Вирджиния :дд И защо котка за пазител да е странно. За мен пък е страшно готино, че дори ми стана интересно сега. Котките са топ. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нее, да имаш котка пазител не е странно. Странно е котката да е пазител на вампир, главата ми не го побира ;д Но пък аз си имам две котета в нас и, ако някога се наложи - дано се жертват за мен ;дд

      Изтриване

Публикуване на коментар