Книжна равносметка за месец септември & планове за октомври + life update

September Wrap-up & October TBR

Здравейте, книжни души. Дата е вечерта на 5 октомври, а аз току що се усетих, че още не съм направила книжната си равносметка за месец септември, така че ето я и нея, както и малък update в личен план.

През септември, да си призная честно, не четох много, защото бях подложена на доста стрес. Причината : предстоеше ми да се настаня в общежитие. Постоянно тичах наляво и надясно, защото трябваше да купя още чаршафи, хавлии, пасти за зъби и шампоани, мебели и препарати. Трябваше да тичам по банки, да си вадя снимки и документи за намаления на градски транспорт и куп други работи.

Когато пристигнах в стаята тя се оказа абсолютно празна, мръсна и в следствие на някакви простаци, които не са си изхвърлили боклука и храната от стаята, преди да я освободят, всичко беше засмърдяло. Удоволствие. Но след упорито чистене на покапала мазилка, няколко курса до кофите за боклук, метене на пода повече от 5 пъти и упорито чистене на мебелите с високо концентриран препарат, чиято миризма можеше да умори човек, стаята заблестя. Като Пепеляшка.

Най-странното беше, че, когато всички влязоха в стаята и я видяха в най-лошото ѝ състояние направиха гадните физиономии и веднага казаха ‘ужас‘. Павлина, разбира се, влезе и каза ‘тва е ебаси яката стая‘. И не е лъжа – сега, когато е чиста, запалена е ароматна свещ, нахвърляни са купища възглавници по леглото и снаксове по масата за хранене, няма за какво повече да мечтая. Имам си нова дограма, която изолира всякакви шумове (включително сръбското, чуващо се от съседите), банята ми е нова, а и ние си донесохме мебелите от вкъщи. Всичко е толкова чисто, че може да си мине за стая в хотел.


Тааа, това е в личен план. Сега малко за книгите, като първо започвам с двете ми нови попълнения в списъка с прочетени.
Първата, за която ще говоря е Сърца за разбиване. Книгата се оказа изключително приятна, свежа и си я носех няколко поредни дни на плажа, за да я чета там, под слънчевите лъчи, а не в стаята. Очарова ме и ме изненада доста, тъй като смятах, че ще е малко по-скучна и обикновена, а тя се оказа толкова нежна и зачекна множество теми, вълнуващи нашето поколение. Ревю към нея може да откриете тук.

Втората книга е Въглен в пепелта от Сабаа Тахир и OMG! Знам, че се забавих много с прочита ѝ и сега ми идва направо да се ударя. Как съм могла да не обърна внимание на тази мистериозна и мрачна история, попита с болка, насилие и любов. В този случай мога да кажа само: не съдете книгата по корицата, моля ви. Аз направих точно това и сгреших. Историята на Лайа и Елиас ще ви плени още от първата страница и няма никакъв начин, никакъв, да успее да ви пусне, преди да сте видели края ѝ. Линк към ревюто ще сложа тук.

Сега, знам, че миналия месец пропуснахме да напишем дискусиите си по Ш-ш-шт! и Under the Never Sky, но това е изцяло по моя вина – както казах нямах муза да чета. Но този месец планирам да се докопам до тях. Странични книги, които ще включа в плановете си са Гневът и зората от Рене Ахдие, И заживели щастливо от Кийра Кас (време е най-сетне да ѝ дам шанс), както и третата книга от поредицата Обсебен от Дебора Блейдън.

Може и да успея, може и да се проваля, но това са заглавията, които съм си наумила, затова стискайте ми палци да успея и-и-и до скоро!

Коментари

  1. Поздравления за стаята! Радвам се, че се е получило!
    Препоръчвам ти както "Гневът и зората", така и "Ш-ш-шт". За мен и двете книги бяха доста интересни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. *.* ♡
      За Гневът и зората имам такова голямо желание, че чак ме е страх, като я започна, да не ме разочарова. Положението с Ш-ш-шт! е пък точно обратното - мисля, че понеже толкова малко хора са я чели и почти никъде не я зарждат, ще е някак странна и няма да е толкова интересна. Но и двете ще бъдат прочетени, в това спор няма!

      Изтриване
  2. Аз също те поздравявам за стаята, от кочина се е превърнала в стая на принцеса! Ще искам да ми пратиш снимки на лично после, Пуф! <3 Нямам търпение да четем заедно ''Гневът и зората'' <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. ♥ Ще ти изпратя и обещавам, че ще ти хареса, толкова е момичешка. О, и колко много имам да ти разказваам!
      Аз също нямам търпение! ♥

      Изтриване

Публикуване на коментар