Blogmas #4 (Day and Night Book Tag)

Blogmas #4
Day and Night Book Tag

Видях този таг от Теди Атанасова (тук) и ми се стори много приятен, затова нямаше как да не го направя. Надявам се да ви допадне и в случай, че това се случи и решите да го направите - оставям го отворен. :)

D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?
Определено през нощта. Хиляди нощи са били прекарани с книга в едната ръка и чай в другата.

A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
Най-добрият отговор е Въглен в пепелта. Четейки за цялото насилие, несправедливост и злоба ме накара да се замисля доста за света и да променя начина, по който гледам на доста неща.

Y: YA – да или не?
Определено да! Това е най-предпочитаният от мен жанр, заедно с романтика и паранормална романтика.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
На теория смятам, че е възможно да има, но не мога да обясня защо смятам така. Просто има логика да е писано за герои, които преспокойно да можем да си представим като реални.

N: Даваш ли книгите си на заем?
Да, но кръгът от хора, на които давам книгите си, е много тесен. ;д Правя го само, ако мога да имам доверие на човека, че няма да ми съсипе книгата.

D: Миришеш ли книгите си?
Естествено, че да!

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
Не казвам, че има нищо лошо в това да не харесвате книгите. На всеки зрял, способен да взима рационални решения човек му е позволено да има собствено мнение. Дори и това мнение да е донякъде грешно. ;д


I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не. Ти от кой тип си?
Има ли любител на книгите, който предпочита те да не изглеждат добре? Естествено, че не – искам те да имат възможно най-запазен и представителен вид, за да мога, когато мина покрай тях и ги погледна, да изпитвам онова дяволито чувство на удоволствие.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
Грешно, грешно, грешно! Определено не смятам, че имам прекалено много книги. Приемам още, ако случайно искате да ми купувате подаръци за Коледа. ;д

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
Най-лошото, което съм причинявала на бебчетата си е лекичко да им прегъна ръбчето. Също така 2 пъти съм опускала книга, но нямаше тежки последствия.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не…с други думи, четеш ли, докато тренираш?

Не чета, докато тренирам, защото не тренирам. ;д Чела съм в клас, в автобуса, на публични места, като градинки и т.н, но като цяло предпочитам да е максимално тихо около мен.

Коментари