Нещо ново: Impala cosmetics.

Impala cosmetics.
Impressions, unboxing, swatches & a makeup look 
(sort of).
(Започвам с това, че този пост НЕ Е спонсориран и всичко, което казвам е 100% честно мнение!)
Първия път, когато чух за марката бях на 14-15 години и свих на мама един руж. После открих и техен фон дьо тен. После открих сайта и малко се олях, но,
Уважаеми читатели,
Представям ви може би най-любимата ми drugstore марка и мнението ми за много и различни техни продукти.

Поръчах 4 молива, като на снимката долните два вече имах от предишни поръчки. Всеки един от тях съм го пробвала на ръката и на устните си.

o   218 – това е най-горния молив swatch-нат на ръката ми. Първия ми проблем беше, че цвета няма нищо общо със снимката в сайта. Там изглежда бледо розов, докато на живо е неоново оранжев?? Втория ми проблем – слагам настрана факта, че ненавиждам цвета – та той няма никаква покривателност, стои на туфички и дори след повторно нанасяне не успя да догони очакванията ми. А премахването му беше кошмар – няколко тампончета с мицеларна вода не успяха да се преборят с него, а беше нужно да използвам бебешко олио, за да го сваля. 
Все пак обаче съм си дала имането за този молив (няма и 3лв), не исках да се отказвам все още и реших да пробвам два трика. Първия е, ако устните ви са по-пигментирани (моите са доста ярко розови/червени), може да е малко трудно за светъл цвят да ги покрие, затова използвах фон дьо тен, с който да изравня цвета на кожата и устните си. Сложих и съвсем малко количество балсам за устни, за да е гладка повърхността и аджаба, нанасянето да стане по-лесно. Уви. Още по-голям провал.

o   № 234 и № 232 са цветове, които имах от преди и сега поръчах за майка ми. Нямам оплаквания от тях, и двата си ги ползвам редовно и изглеждат страхотно на устните.

o   № 206 е този красив, наситен червен цвят. Отново искам да отбележа, че в сайта на снимката виждаме тъмно червен/бордо  цвят, докато на ръката ми/ устните ми е по-светъл. С изключение на това съм влюбена в продукта. Нанасянето е като масло и придава на устните ми плътен вид. Това е класическото червено червило, което всяка жена трябва да има в колекцията си.

o   № 209 е молив, който майка ми си поръча, но смятам да и го отнема. Прекрасен е! Досега съм избягвала моливи в телесни цветове, противно на нарастващата им популярност, и, въпреки че очаквах по-тъмен цвят (отново несъответствие със сайта), съм зашеметена колко добре ми пасва този нюанс.




Крем червило. От тази линия съм поръчвала само един нюанс и това е №18. Имам го за себе си, а това е втората опаковка, която майка ми ще използва. Това не е червило, с което бихте искали да покриете устните си, по-скоро ще ви изравни тона, ще придаде плътност и най-вече страхотен блясък. Нанася се лесно, ухае добре и се усеща много меко върху устните.



Matte сенки за очи (№ М56) (лявата снимка). Когато си купя нова палитра белите (няма значение матирани или не) сенки винаги свършват първи и затова винаги търся още. Досега не бях поръчвала сенки за очи на марката и си пробвах късмета. Тук улучих на добър продукт – не е изкрящо бяло, но е перфектния цвят, с който да осветлите зоната под веждата, върха на брадичката и носа и дори под окото.

Сенки „Звезден прах“ в номер 21 обаче не беше такъв улов. Предполагах (отново от сайта), че ще получа „ярък, драматичен ефект“. Такъв обаче нямаше – беше по скоро лек, клонящ към едва забележим блясък, Също така от снимката съдех, че цвета ще е тъмно червен, а до мен достигна кафяво. Защо, защо така правите?

Преди няколко седмици поръчах спирала Impala Long Lash , но проблемът ми с нея беше, че след 5-6 часа върху миглите ми и започваше да се размазва и да образува сенки. Е, аз и без това си страдам от недоспиване и имам тъмни кръгове под очите, този вариант не ме устройваше. 
Когато преди няколко деня влязох в сайта открих, че имат нови спирали и без да се бавя добавих в кошницата си Impala Mascara SPIDER с патентована четка за обем и разделяне. Обем видях, разделяне не толкова, но след известно време успях да докарам миглите си до приемлив вид. Това, на което не обърнах внимание е (грешката тук е моя), че спиралата има четка, която трябва да се използва от определена страна, за да си свърши добре работата. Няма дори да се опитвам да обясня, ще сложа линк към всички продукти върху имената им, а вие ако проявявате интерес може да погледнете повече в сайта.

Следващото нещо, за което искам да ви споделя е (и това го казвам с цялата си искреност!) най-любимия ми продукт на планетата. Става на въпрос за Автоматичния молив за вежди на Brooklyn. Използвам го в малко по-светъл нюанс (№ 05), отколкото би трябвало , но съм изключително доволна, поръчвала съм си поне 5-6 бройки от него и не мисля, че скоро ще успея да го заменя с по-добър.



Пробвала съм и две техни четки – тази за руж №2 и четка за опушване на грим №10. Този път заложих на Кръгла четка кабуки №26. По-мека е от двете си предшественички и съм много ентусиазирана, понеже досега не съм имала Кабуки четка. Йей!





Ще ви споделя и за няколко продукта, които имах от предишни поръчки.
Първото е Impala фон дьо тен, който ползвам от няколко години и по-късно разбрах, че дори е водоустойчив. Вторият фон дьо тен е Brooklyn Studio Effect. Понякога ги използвам заедно, понякога самостоятелно, но и от двата съм доста доволна. Първият според мен има по-гъста формула, докато втория е по-лек, но и двата постигат средна покриваемост. И двата използвам в номер 2. (въпреки че това не е правилния цвят за мен :D Само аз ли не мога да определя кой е точния нюанс, щом става на въпрос за козметика за лице?)  


Също така разполагам с:
o   Руж №2 и №4, които са зашеметяващи и ги ползвам почти всеки ден за да придам на кожата си лек цвят.
o   Компактна пудра №4, която възнамерявах да използвам като продукт за контуриране, но може би трябваше да пробвам с по-тъмен цвят, например номер 6 или 7.
o   Очна линия Impala 509 Ultimate - Shiny & Blackest Black, която беше с формата на писалка и в рамките на месец вече беше изсъхнала, не стигаше достатъчно продукт до върха и не можеше да бъде използвана.
o   Очна линия Impala с копринена четка, която съм използвала само 3-4 пъти, но засега съм доволна – четката е мека и изключително прецизна.
o   Дадох шанс и на течния им коректор, но той беше разочарование и не след дълго го изхвърлих.

Също така, искам да добавя, че в последните ми 4 пратки екипа им включва малко подаръче, което е изключително мило и сякаш ни благодарят за направената поръчка. Първите 2 нещица бяха леки блестящи лакове, които са много свежи за лятото и майка ми веднага се влюби в тях. Следващата поръчка аз си взех лак за френски маникюр №4, като отново имаше подарък друг лак, който е може би най-хубавия в цялата ми колекция (която не е малка) и много си го харесвам. (най-левия лак)


И последната изненада, която получих с покупките преди няколко дни беше Brooklyn гланц за устни с витамин Е и UV филтри в №15. Модата през последните месеци е само matte тук, matte там и бях забравила усещането да имаш бляскави устни и при най-малкия полъх да ти залепва косата.
Шегувам се (не баш), но цвета е страхотен, има леки бляскалчета, брокатчета? :D в него и визуално прави устните ми изключително сексапилни, меки и плътни. Влюбена съм и цял ден отказвам да го сваля!


Това е дракончета, надявам се да ви е било интересно и съжалявам, че се получи толкова дълъг пост. Стараех се да ви дам възможно най-важната информация. Надявам се и да погледнете сайта им, защото козметиката им далеч не е лоша, аз от дълго време ползвам техни продукти и никога не съм имала проблеми с това, което получавам или самата доставка. Служител се свързва с вас или в деня, в който сте пуснали поръчката, или на следващия, а до 2-3 работни дни тя е при вас, като работят със Спийди до техен офис или адрес по ваш избор. Голям плюс е и това, че сумата, която плащате за качеството, което получавате е доста ниска! Отново, публикацията не е спонсорирана, а изразявам лично мнение натрупвано от дълъг период.
Това беше от мен за днес,

Хубав ден, сладки!

Коментари