50 Random Facts About Me

50 Random Facts About Me 
2015

Видях, че Памела направи този пост и си помислих "Защо не пробвам и аз?" 
Нямате и понятие колко се забавлявах докато ровех в съзнанието си за факти, които да не ви отегчат до смърт. Ето го и резултата :)
Родена съм в България, не смятам да прекарам живота си тук.
Обичам шоколад.
Дванадесети клас съм.
Английският език ми се отдава.
Стеснителна съм.
Най-много от всичко ценя семейството си.
Имам две чисто бели котки.

Винаги си нося шише с вода в чантата, независимо къде отивам.
Като дете бях много срамежлива и дори сега все още съм.
Мразя математиката.
Имам брат, който е 6 години по-голям от мен.
Преди 4-5 години започнах интензивно да гледам корейски (и понякога японски, тайвански и филипински) сериали и дори до днес, когато видя някоя интересна азиатска продукция и си я пускам.
Зодия везни съм (рождената ми дата е 3ти Октомври 1997).
Никога не съм харесвала вкуса на Кока-Кола.
Интересувам се от фотография, но го приемам като хоби и не смятам да се занимавам с това в професионален план.
Опитвам се да бъда по-общителна.
Започнах блога си едва преди два месеца, но чета книги (интензивно) от почти две години.
Интроверт съм.
Всеки ден преди да си легна си мия ръцете.
Обичам т.н. Junk food.
Старая се да съм мила с хората.

Не обичам да си лягам, докато все още нося грим.
Не нося много грим.
Не пия газирано, не защото искам да отслабна, а просто не ми харесва.
Имам две най-добри приятелки, които много ценя.
Все още нямам шофьорска книжка.
Имам въображаеми връзки с героите от книгите, които чета.
Имам общо четири пиърсинга, а скоро планирам и да си направя татуировка.
Нося лещи.
Преди любимите ми плодове бяха портокалите и мандарините.
Сега обожавам малини (и ягоди).
Когато бях малка мама и тате ми купиха плюшено мече, което да прегръщам нощем – все още спя с него.
Имам цялата поредица Хари Потър (без Кн. 7) вече 10 години на ръка разстояние от мен, но все още не съм ги прочела. (скоро ще го направя, наистина)
Имам слабост към сладникави парфюми и тези, с цитрусов аромат.
Когато бях малка мразех белия цвят, сега ми е любим.
Обожавам бижута.
Обожавам китайско, пица, спагети и гювечета. (да, нищо общо нямат, знам)
Ноктите ми винаги си били с голяма плочка и много дълги.
До преди половин година не бях влизала в градската библиотека (само в кварталната) и бях изумена, колко книги има.
Да, все още си взимам книги от библиотеката.



Обичам тъмни матирани червила.
Кръстена съм на баба ми.
Когато съм била малка сме имали пирани (месоядни риби), а аз съм хванала пръст от саксията на мама и съм ги нахранила с нея. След това вече не бяха месоядни, след това изобщо не бяха дори риби.
Висока съм 1,69 и не съм мърдала за последните две години.
Никога не съм имала любимо цвете, но харесвам аромата на рози.
Обожавам паприка – чипс с паприка, фъстъци с паприка, бисквити ТУК с паприка.
Никога не съм си чупила нищо.
Обожавам да плувам и го правя добре, това е единствения спорт, в който ме бива.
Обичам Коледа и това е може би най-любимия ми празник, след рождения ми ден.
Въпреки,че постоянно публикувам картинки, на които се виждат кафета (като тази по-горе)аз мразя кафе, обичам горещо какао.


Останах доста доволна от това, как се получи и дано, и на вас ви е било интересно. Не знам кои вече са правили тага, затова нека всеки, които иска да сподели малко за себе си се присъедини и го направи. 


Коментари