New Series #1

Това са някои от новите сериали, които съм започнала и първоначалното ми мнение за тях
(опитала съм се да използвам информация основно от трейлърите, за да няма спойлери)

·           Younger – На кратко, жена се развежда и се мести да живее в Ню Йорк, но тъй като през последните 15 години е била просто домакиня сега и е трудно да си намери работа, докато най-добрата и приятелка не и предлага да излъже за възрастта си, и така главната се забърква в куп комични ситуации. Кратки епизоди, приятни, с достатъчна доза хумор. На мен лично ми допадна, като нещо, което да ме разсее.

·           Betrayal – Лично на мен този сериал НЕ ми хареса изобщо. Тя е омъжена, той също и в един момент решават да започнат афера, просто защото не могат да продължат да се преструват, че привличането между тях не съществува. Щеше да бъде много по-добре ако между актьорите в действителност имаше тръпка или поне малко химия, но уви, нямаше. Беше скучен и монотонен, а накрая и прекалено забъркан. Изгледах с мъка първи сезон и добре, че закриха сериала, за да отстъпят място на по-нови и успешни продукции.


·           Blindspot – Това е един нов сериал, които започна преди не повече от месец и до тук са излезли и съм изгледала само 3-4 епизода, но наистина мога да кажа, че ми харесва. Замисълът е интересен и още от първия епизод си пролича, че това ще се гледа. С две думи един ден откриват сак на средата на Теймс Скуеър, в които първоначално решават, че има бомба. Следващото нещо, което гледате е как от сака излиза жена, чието цяло тяло е татуирано. Тя (Джейн Доу) не помни нищо от предишния си живот и вече има нова цел – да разбере коя е, докато междувременно помага на ФБР агента Кърт Уелър (които е въвлечен в цялата ситуация, когато откриват, че името му е татуирано на гърба и) да разбере как те двамата са свързани. Използват татуировките по тялото на Джейн като карта за да предотвратят куп атаки, докато не спират да търсят доказателства за предишния живот на момичето. Сериала е изключително интересен.

·           Fairly Legal – Тук много се чудих какво точно да кажа. Не, че не ми харесва, но не ми е и особено любим. Не беше кои знае колко интересен, но не беше и напълно отегчителен. Затова ще го кажа така – ако имате много свободно време дайте му шанс, ако не ви хване от началото – бийте му шута.

·           Suits – Наистина не знам защо хвалят този сериал толкова много. Дали аз не вникнах в дълбокия му скрит смисъл? Или в действителност беше пълна боза? Изобщо не ме грабна. Беше изключително скучно и издържах може би първите 8-9 епизода и се отказах. Вие преценете.

·           Killjoys – Наскоро приключих с първи сезон на Dark Matter и когато за първи път видях трейлъра на Killjoys си помислих, че двата сериала много си приличат. Донякъде е така, защото и в двата действията се развиват в Космоса. С малката разлика, че този е светлинни години по-напред. Killjoys всъщност го превеждат като „Ловци на глави“ и тяхната работа е… може би ако ги нарека наемни убийци ще е най-лесно да се възприеме. На теория не е нужно да убиват хората, но ги изпращат на мисии из цялата Галактика, за да открият даден човек и да го върнат, в каквото състояние им е наредено, като съответно получават заплащане за това. Доста интересни неща се случват в последствие и главните се оказват в куп комични (но и доста напрегнати)ситуации. Хвана ми вниманието още с първия си епизод, наскоро приключих с първия сезон и сега с нетърпение чакам втори.

·           Orphan Black – Приятелка започна този сериал и реших да му дам шанс. Сега,.. начинът, по които тя ми го описа беше толкова сложен и аз първоначално си помислих „Тя будалка ли ме, нищо не разбрах“. Накарах я да ми го обясни още веднъж, но колкото и пъти да ми разказваше какво се случва, аз просто стоях ококорена и нищо не разбирах. Та реших да видя що за объркан сериал е това. Ами,… различно е, но в добър смисъл. Не съм гледала сериал досега, в които да има замесени клонинги, но ме изненада приятно, а наскоро почнах и втори сезон. Просто казано - препоръчвам го.

·           You’re The Worst – Просто казано - не го препоръчвам.

·           Limitless – Ако сте гледали филма Люси, то тук ситуацията е много подобна, и в двата случая хората, чрез дрога, успяват да използват огромен процент от мозъка си. Идеята е същата и когато става на въпрос, че Люси се опитваха да я убият, този тип – също, но той поне има подкрепата на ФБР. Изгледала съм само първите три епизода, и въпреки, че е доста предвидим, не е толкова лош.

·           Quantico – Това е сериал, които почна Септември 2015 година, и до този момент съм изгледала първите 2-3 епизода, но пък мога да заявя, че е изключително интересен. Цялата идея се базира на това, че главната Алекс Париш отива в Куантико – академия за обучение на ФБР агенти (лелее, доста сериали от списъка ми намесват ФБР), където имаме шанса да видим доста от хората от класа и, като по-късно разбираме, че един от съучениците и работи за терористична група, която поставя бомба и взривява сграда в центъра на Ню Йорк. Алекс е единствената открита близо до местопрестъплението, а в последствие откриват части за построяване на бомба в апартамента и заедно с едно от момчетата от класа и прострелян няколко пъти. Някой се опитва да я натопи, а нейната основна цел е да се опита да оцелее в град, в които всички са по петите и, докато се опитва да открие, истинския виновник и защо се опитва да я натопи.

·           Scorpion – Този сериал ми беше препоръчан от приятелка, като доста го отлагах, а сега просто се чудя „Защоо“. Сценария е по истински случай – животът на Уолтър О‘Браян – мъж, с четвъртото най-високо IQ измервано някога – 197, това на Айнщайн е било 160. Когато е бил малък е хакнал в НАСА, за да вземе скиците на совалка за стената в детската си стая. Години по-късно Уолтър е основал „Скорпион“ – група от гении, които с течение на обстоятелствата сключват договор с Вътрешна сигурност и започват да работят по случай, с които само те могат да се справят. В картинката се появява и Пейдж, която не е гении, но помага на групата да се свърже с останалия свят, докато те и помагат да разбере сина си, които също като тях е гении. Сериала е невероятен, за минимално време успях да изгледам целия първи сезон и изключително много ми харесва. Препоръчвам го с две ръце на всички.

Следващите сериали в списъка ми са:
·           Continuum
·           UnReal
·           Extant
·           Almost Human
·           Unforgettable
за които ще пиша веднага, щом си изградя мнение. Надявам с тази публикация да не съм ви отегчила и дано да съм ви помогнала, и до следващия път ^^


По-скорошни публикации:
Линк към New Series #2 - сериали, които следя от дълго време.

Линк към New Series #3 - сериали, които са били прекъснати или аз съм спряла да гледам.

Коментари