December Wrap-Up & January TBR

December Wrap-Up & January TBR
Общо взето, май съм доста зле, в това да следвам TBR-ите си, а и (както споменах и в Wrap-up си за миналия месец) напоследък доста по-малко време отделям на книгите, а повече на училището, приятелите, семейството, а покрай празниците си беше и екстра натоварено. Като добавим към това и факта, че от два месеца някъде няма книга, която да ме е заинтригувала (преди да прочета тези 3 от този месец) и бях попаднала в някаква форма на читателски блокаж…. ами кофти си беше. Та, както казах – прочетох само три книги през декември, но и трите ми харесаха изключително много, въпреки че бяха от доста различен жанр. Няма да казвам сега кой знае колко, тъй като за две от тях съм писала ревюта, а скоро ще напиша и на третата и всички ще бъдат публикувани някъде в най-близкото бъдеще.

Първата книга беше Този мъж от Джоди Елън Малпас, която донякъде ме изведе от блокажа ми, но след като я приключих просто исках да я започна наново и един вид реши ми проблема, но само за определен период от време.
Втората, която съвсем случайно и импулсивно награбих беше Анна в рокля от кръв от Кендар Блейк, която пък се оказа една страхотна книга. Никога не бях чела нищо криминално (ако тази книга може да се определи като такава) или пък страшно, но просто беше уникално. Със сигурност ми отвори очите и се очаква скоро време да започна да обръщам внимание и на други книги от този вид.
Третата, която ще спомена само бегло е Дъблин стрийт от Саманта Йънг. Тези от вас, които ми следят блога поне 1 път трябва да са виждали някъде заглавието на тази книга. Това е една от любимите ми любовни поредици и също и една от любимите двойки от книга. Четох я мисля, че към края на 2014 година – началото на 2015, но понеже много исках най-сетне да спра просто да я хваля, а да разкажа повече за нея се заех да я прочета наново.


Нека оставим настрана провала ми за последно време и да започнем втората част от днешния пост с това, че имам пълното намерение да чета повече книги и то от различни жанрове (не само любовни, както е положението от дълго време). Има много фентъзи поредици, които са ми харесали и затова планирам да се фокусирам повече към тази част. И след като казах това ето един скромен, но от сърце списък с книгите, които смятам да прочета през месец Януари.   
Ще е много добре, ако успея този месец да обърна нещата и наистина да прочета тези книги, защото повечето от тях от доста време искам да започна.

@                        Паднали ангели, Кн.1 от поредицата „Паднали ангели” от Лорън Кейт.
@                        Игрите на глада, Кн.1 от поредицата „Игрите на глада” от Сюзан Колинс
@                        Новолуние, Кн.2 от поредицата „Здрач” от Стефани Майър
@                        Индия плейс, Кн.4 от поредицата „Дъблин стрийт” от Саманта Йънг
@                        Целувка за Ана от Стефъни Пъркинс
@                        Освобождението на Атлантида, Кн.3 от поредицата „Воините на Посейдон” от Алиса Дей
@                        Зад затворени врати, Кн.1 от поредицата „Маклауд и приятели” от Шанън Макена
@                        Да изкушиш звяра, Кн.1 от поредицата „Породите” от Лора Лей

Коментари