New Series #3
Хора, този месец тотално щях да пропусна да направя третата част от New
Series. Обикновено всеки месец някъде между
10то и 20то число правя по една от тези публикации, но
този месец заедно с всичките празници, blogmas-ове и последни задачи за свършване преди
настъпване на 2016 година тази ‘поредица’ съвсем ми изхвръкна от главата. Но
без да става интрото прекалено дълго само казвам – този път темата ни е сериали, които или са били спрени или аз съм ги прекъснала по определени причини.
Enjoy *.*
·
The Secret Life of the
American Teenager
Всички ние помним първата си книга / поредица, а ето, че аз помня и един от най-първите си сериали, затова и
започвам точно с него. Разказва се за едно момиче в разцвета на
16те си години, което отива на летен лагер и забременява. Училищната
година постепенно започва, а с нея и милионите проблеми – кое е онова момче,
което я заглежда; как да каже на родителите си; как да каже на бащата, господи
бащата си има приятелка. Като цяло въпреки че заглавието предполага огромна
доза драма (и да, тя си е там) сериала не натоварва и е доста приятен, с много
хумор и кой от кой по-различни герои – заклетата християнка мажоретка,
смотанякът фрашкан с пари, капитанът на футболният отбор, развратницата на
училището, вечният плейбой и още много други направиха цялото ми преживяване от
гледането на сериали в рай. Определено трябва да се гледа.
Спрян след сезон 5.
·
Gossip Girl
Предполагам повечето от вас са виждали
цитати от този сериал, или поне снимки на Чък и Блеър, навсякъде са, но за тези
от вас, които не знаят за какво се разказва: куп доста заможни тийнейджъри,
живеещи в един от най-хубавите квартали на Ню Йорк живеят доста интензивен, но
и двуличен донякъде живот, докато един ден не се появява блогър, който знае
всичко, което се случва в животите им и го публикува онлайн. Гимназията им лудва
по новият клюкарски сайт, а скоро след като откриват, че не могат да скрият
нищо нещата стават напечени. Включени са, разбира се, всички проблеми на облагодетелстваните
тийнейджърите, а сериала е по-известен с това, че има огромна доза интрига,
драма и като цяло доста бързо се развиват действията.
Спрян след сезон 6.
·
Eye Candy
Още един, който ми хареса прекалено много,
но беше закрит и прекалено бързо. Историята зад този отново се развива в Ню
Йорк (всички ли сериали трябва да са там?), където започват да се случват
множество убийства на хора, които имат някакъв недостатък в себе си, но се
опитват да го прикрият. Момиче с проблемна кожа – изгорено с киселина лице,
момче с цветни лещи – избодени очи, човек с изключително досаден смях –
изтръгнат език. Но един ден този убиец открива перфектната, Линди, която постепенно
се съюзява със ФБР, за да открие и спре този психопат, докато не разбира, че
той има нещо общо с изчезването на по-малката и сестричка. Изключително
динамичен и един от любимите ми, непременно го препоръчвам. За жалост не
продължи дълго.
Спрян след сезон 1.
·
Forever
Доктор Хенри Морган е на външен вид съвсем
нормален човек, но това, което го прави по-различен от нас е, че нашият живот в
даден момент започва и свършва, неговият – няма край. Роден преди 200 години, на
едно пътешествие с кораб той бива прострелян и хвърлен във водата и до сега
всеки път, когато умира, независимо как, той отново се събужда изплувайки към
повърхността на най-близкия воден басейн. В днешно време той работи като
патолог към полицията в Ню Йорк (отново), а скоро започва да помага на детектив
Джо с разследването и решаването на редица случаи. Също един от най-интересните
и необичайни филми, които много съжалявам, че бяха прекъснати.
Спрян след сезон 1.
·
Intelligence
Този изключително много ми напомни на От Местопрестъплението, само че тук имаше и една подробност – главният герои (които има страхотен външен вид между другото) има чип в главата си, който му позволява да е ами… буквално ходещ речник – знае всички познати на човечеството езици, има меко казано вграден достъп до интернет в главата си, може да се ъпгрейдва и дори може да създава виртуален свят в главата си, където да изследва минали събития и след като от ФБР му назначават партньор двамата започват да разрешават различни случай и да правят света ни едно по-добро място, добре де не
толкова банално казано. Честно този сериал го гледах с доста голям интерес и въпреки че знаех, че е спрян аз пак го започнах и след това бях дори още по-изненадана, че са го спрели. Наистина ми хареса, а и беше нещо различно
от обичайните неща, които гледах до този момент.
Спрян след сезон 1.
·
Jane by Design
На кратко историята е за момиче, което иска отчаяно да е дизайнер и по погрешка я приемат в огромна фирма в Ню Йорк, но брат и (който е и неин настойник) не бива да разбира, затова с помощта на най-добрия си (обличащ се като гей, ама не е баш гей) приятел тя балансира живот между гимназията и домашните задължения, и отговорната отдавна мечтана работа. Започнах го от скука, но пък се оказа приятно разсейване и ми допадна.
Спрян след сезон 1.
·
Ravenswood
Единствената причина да го гледам е, защото продуцентите на Pretty Little Liars решиха да започнат втори сериал, където временно преместиха и един от главните герои, но за жалост беше скучна и имаше опасност да ме отегчи до смърт, затова се радвам, че беше прекратен. Дори няма да казвам подробности за него, недейте.
Прекъснах го аз, но и
също беше спрян след сезон 1.
·
Star-Crossed
Що за описание би било невероятно-превъзходно-чудесен? Не? Добре, ще опитам по-обширно. Когато Емъри е още малка на планетата Земя, която тя познава кацат извънземни. Няколко години по-късно тези ‘извънземни’ вече са обучени да се държат като хора и да говорят нашия език и правителството решава, да ги интегрира в обществото. Около 11-12 години по-късно Емъри се връща в гимназията си, в същата тази гимназия, която ще започнат да посещават и натрапниците. Но Емъри познава едно малко момче, което в онази нощ на кацането им тя приюти в складовото помещение до къщата си, и мисли, че е загинало още тогава. Постепенно открива, че това момче далеч не е загинало в онази нощ. Така започва да се поражда една малко объркана любовна история, като също наблюдаваме и доста по-сложни отношения между другите ученици от гимназията, включващи двете отделни раси. От всичките си сериали мисля, че за този ми
беше най-гадно когато го спряха. Беше един от най-интересните, които гледах
тогава и дори до днес си го пускам, когато искам да си го припомня.
Спрян след сезон 1.
·
The Carrie Diaries
Не ви е познато името? В пещера ли живеете? Ами на кратко това е историята на Кери Брадшоу (гледайте Сексът и градът), но предисторията. Тук тя е в гимназията и сериалът проследява животът и в училище и извън него, както и отношенията със семейството и, приятелите и и Себастиян…. прелест, пристрастна съм, съжалявам. Ако сте чели книгите или просто знаете филмите по историята на Кери ще
знаете, че сериалът е също толкова вълнуващ и интересен. Едно ще кажа – заслужава си!
Спрян след сезон 2.
·
Witches of East
End
Ще започна с това, че ако харесвате магии и вещици и секси пичове на едно място това е вашият сериал. Започнах да го гледам още, когато за първи път започна да се излъчва и не ми омръзна дори до края. Обхваща историята на едно семейство – майка и две дъщери, като нека кажем още сега, че дъщерите понятие си нямат, че са вещици. Докато един ден дарбите им не се появяват и те трябва да се научат да ги контролират, като междувременно преоткриват себе си и дори си спомнят моменти от предишните си животи. Доста ми беше интересен и ако си падате по фентазитата – това със сигурност е вашият сериал.
Спрян след сезон 2.
·
Supernatural
И последния е малко по-различен от останалите с това, че не е спрян. Е, тук важи моето правило – без страшни филми и да, за мен това беше страшно. Реален факт: изгледах само първия сезон и след това три нощи подред спах при мама и тате. Но нека кажем малко и са сериала – двама братя още в крехка възраст виждат как майка им е убита от нещо свръхестествено. Баща им става леко маниак на тази тема, като започва да проучва подобни същества и постепенно дори да ги убива, като се опитва да наклони синовете си към същата мисия в живота. Но Сам (единия от братята) решава да води нормален, лишен от чудовища живот, и всичко си върви като по мед и масло, докато Дийн (другият брат) не се появява на вратата му с лоши новини – баща им е в неизвестност. След куп събития двамата тръгват по стъпките на баща си, за да го открият, но междувременно се сблъскват с множество свръхестествени същества. Сериалът също съм чувала, че е оприличавам на Grimm. Наистина е страхотен и изпълнен с комични моменти и саркастични закачки между героите, и стига да не се плашите лесно (като мен) и си падате по подобни сюжети мисля, че би ви харесал.
Прекъснах го след сезон 1, но до момента има почти 11
сезона излезли.
Предишни публикации:
Линк към New Series #1 - сериали, които съм започнала скоро.
Линк към New Series #2 - сериали, които следя от дълго време.
Предишни публикации:
Линк към New Series #1 - сериали, които съм започнала скоро.
Линк към New Series #2 - сериали, които следя от дълго време.
Gossip Girl завинаги - това ми е най-любимият от всички. Много ме е яд, че вече много сериали ги прекъсват някъде-никъде, а пък те са си доста добри!! :)
ОтговорИзтриванеДаа, понякога наистина хубави сериали биват спирани, а други продължават да се излъчват. Колкото до Gossip Girl, когато го гледах също го обожавах. ^^
Изтриване