Популярни
сериали, които искам да гледам
Дали защото имат по много сезони,
или защото нямам много време – винаги си намирам оправдание да не гледам някои
от много известните/ възхвалявани сериали, които се излъчват в момента, или са
били спрени в даден момент.
Започвам с нещо старо, но доста
харесвано и това са – One Tree
Hill и
The O.C. Не мисля, че трябва да
казвам каквото и да е, всички сме чували за тях и реших, че няма как да кажа на
хората, че обожавам сериалите (и то от този стил) без да съм изгледала едни от
най-гледаните по онова време.
Следващият - Grey’s Anatomy – може би, защото след Chicago Fire, The Last Ship & The Night Shift ми стана
интересно да гледам сериали свързани с медицина. А и Анатомията на Грей е доста
популярен и има 12 сезона – това си е доста.
Prison Break & Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. – и за двата
съм чувала от доста хора ужасно добри мнения, а и ми бяха препоръчани.
Още един от многото - Rush – наскоро започнах нов сериал – Lucifer, и понеже главния ми беше много
познат реших да проверя и се оказа главния от Rush. Актьора е доста добър и въпреки че Ръш има само 1 сезон, преди
да бъде спрян, реших да му дам шанс.
За Chasing Life – нямам кой знае какво обяснение, просто след като
изгледах трейлъра и идеята някак си ме хвана, колкото и странно да е това,
понеже главната има рак.
Още един, който смятам да гледам – Elementary. След като си наваксах със Шерлок
(споменах си мнението за него Тук) просто бях като пристрастена и сега ще мина
наново по същия път, но този път Уотсън ще е жена. Това трябва да е забавно.
Falling Skies и Mr. Robot –
и
за двата съм чувала доста добри отзиви, особено за първия, който ми беше доста
настойчиво препоръчан. За Mr. Robot
все
още се чудя, но предполагам ще склоня.
Има още 3 сериала, за които знам,
че са харесвани и това са – Scandal,
How to get Away With s Murder и The
Client List. Последният не е чак толкова популярен, но мисля, че ако ми
трябва нещо, с което да се откъсна от фентъзито, то един от тези ще бъде
изгледан.
И последните са – The Fosters, за който нямам причина, но съм
попадала на клипчета в YouTube, които чисто
и просто ме принудиха да го проверя. А другият – Saving Hope, на който след като видях трейлъра не мога да кажа
не, изглежда като нещо, което би ми се харесало.
Е, това бяха. Да, само 15, срам.
Най-вероятно няма да имам време да дам шанс на всичките тази година, но исках
да направя един списък с тези, които съм си набелязала. Ако сте гледали някои
от гореизброените много ще се радвам да споделите мнение, било то добро или
лошо иии.. дам.
До скоро!
^^
Горещо препоръчвам Chasing Life, The Fosters и особено How to get away with Murder с невероятната Виола Дейвис. Иначе, много добри избори.
ОтговорИзтриванеЗа Chasing Life - вече съм го изтеглила и само чакам да се освободя и да го започна, за The Fosters, ами този също исках доста да го гледам, но не знам дали ще ми е на преден план. Виж за How to ger away with a murder имам най-големи съмнения, че ще ми хареса, но щом съм го включила ще дойде и неговото време ;д Благодаря ти.
ОтговорИзтриване