Burn, Rewrite or Reread Book Tag


Бях тагната от Melly c да направя този таг, до който, честно казано, само чаках да стигна. Супер забавно е, а правилата са следните: избирате си определен брой книги, без значение дали са ви любими или не (въпреки, че е по-забавно ако са ви любими), пишете заглавията им на листчета, които сгъвате и разбърквате в купа или чаша и вадите три от тях. От посечените книги изберете една, която ще изгорите(метафорично), пренапишете и препрочетете. Така се повтаря тегленето, докато не ви свършат листчетата. Тага се провежда в няколко рунда и за да ми е по-трудно аз ще избера 21 книги, които наистина харесвам.

Рунд 1
Обещание от Карина Хали
Обсидиан от Дж. Л. Арментраут
Възраждането на Атлантида от Алиса Дей
Бих препрочета Обсидиан, понеже историята на Кити и Деймън ми беше една от любимите и, като една от първите ми поредици, много си я харесвам. Бих искала да променя някои неща в Обещание и, въпреки че изобщо не бих искала да изгоря Възраждането на Атлантида, само тя остана. Вече съжалявам решението да избера само книги, които харесвам :D

Рунд 2
Изборът от Кийра Кас
Красив негодник от Кристина Лорен
Красиво бедствие от Джейми Макгуайър
Това е нелепо, как се предполага да избера. Бих препрочела Красиво бедствие – обожавам поредицата. Красив негодник също, но явно ще трябва да я изгоря. Колкото до Изборът има някои неща, които може да се пипнат лекичко, въпреки че книгата си остава една от фаворитките ми.

Рунд 3
Дъблин стрийт от Саманта Йънг
Анна в рокля от кръв от Кендар Блейк
Стъкленият трон от Сара Дж. Маас
 
*надавам отчаян вик* Първо бих се отървала от Анна в рокля от кръв. Хубава е, но не може да се сравнява със Стъкленият трон, която бих искала да пренапиша на някои места. Колкото до Дъблин стрийт – избирам да я препрочета, нищо, че вече съм го правила няколко пъти. 

Рунд 4
Здрач от Стефани Майър
Тъмна любов от Дж. Р. Уорд
Твърде далеч: Пропадане от Аби Глайнс
Странно е как, въпреки че съм чела Здрач милион пъти, когато съм приключила някоя тежка книга, изпаднала съм в reading slump или просто не знам какво да чета опирам до нея – избирам да я препрочета още хиляда пъти ако може. Харесвам Твърде далеч: Пропадане доста, но имаше едни мънички неща, която ме дразниха на моменти и може да я пренапиша. Колкото до Тъмна любов – явно ще минем и без нея.

Рунд 5
Синдер от Мариса Мейър
Тежко изпитание от Лора Кей
Хекс Хол от Рейчъл Хокинс
 
Започвам с изгарянето на Хекс Хол, хубава е, но не чак толкова. :D Синдер бих искала да препрочета, защото първия път ми се стори малко бавна и ми отне доста време да я завърша, а Тежко изпитание явно ще пренапиша.

Рунд 6
Целувка за Ана от Стефъни Пъркинс
Хари Потър (няма значение коя книга) от Дж. К. Роулинг
Ангел с часовников механизъм от Касандра Клеър
Започвам с очакваното – бих препрочела Хари – винаги, по всяко време, навсякъде. Сега, след като казахме това, може да продължим. Целувка за Ана е толкова сладка и нежна и романтична, че бих казала, че ще я пренапиша, само и само да не се налагам да се отричам от нея. Колкото до Ангел с часовников механизъм, той отпада.

Рунд 7
Ще те чакам от Джей Лин
Скай от Джос Стърлинг
Този мъж от Джоди Елън Малпас
Това е лесно – бих препрочела Скай – вече съм я повтаряла около 3-4 пъти и винаги ми е харесвала. С останалите 2 честно не знам какво да правя, и двете са хубави и, колкото и да не ми се иска да го казвам, Този мъж ще трябва да отпадне. Ще те чакам остава и явно ще правим някакви промени по нея.


Това беше от мен –  тага супер много ми хареса, въпреки че беше доста трудно да реша кои от любимите си книги да отпаднат. На свои ред искам да предизвикам Габриела (Book and Hot Cofee), Yoanna M (The Book is Life), Ева (Stormy Garden) и Tеми (Writing is Fun), като се надявам да направят тага и дано им допадне, колкото и на мен ^^

Коментари

  1. Подкрепям те напълно за "Тъмна любов" :дд Светът ще оцелее и без нея. И защо така направи с "Ангел с часовников механизъм"?!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Едвам прежалих Тъмна любов, виж ако бях написала на 2ра, 3та или 5та книга от поредицата (тъй като те са ми любими) едва ли щях да отговоря по същия начин, но уви ;д Колкото до Ангела - бях принудена, съжалявам, не ме убивай ;д

      Изтриване

Публикуване на коментар