The Quotes Book Tag

The Quotes Book Tag
Благодаря на Теди и Ади за шанса да направя този таг ^^
Линкове към блоговете им може да откриете тук и тук!

1. Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият цитат, който ти хване окото.
Мисля, че една от първите книги, която прочетох беше Скай от Джос Стърлинг, въпреки че не мога да съм сигурна дали беше тя или Обсидиан, понеже беше доста отдавна. Избрах едни от любимите ми цитати и от двете книги.

„Последното, което исках, беше да се влюбя, защото дълбоко в душата си помнех – любовта наранява.“
-          Джос Стърлинг, „Скай“


2. Напиши любимият си цитат/цитати в този момент.
Не знам дали е точно любимия ми, но доста се смях, когато се разиграваше тази сцена.

„Добре дошъл в прекрасния свят на ревността, помисли си той. За да влезеш в него, плащаш с непоносимо главоболие, почти неустоимо желание да извършиш убийство и комплекс за малоценност.“
-          Дж. Р. Уорд, „Тъмна любов“


3. Цитат от любимата ти книга.

„Ако искаш да опознаеш човек, хубаво наблюдавай как се държи с по-низшестоящите, не равните нему.“
„Няма значение какъв е роден някой, а в какво ще се превърне.“
-          Дж. К. Роулинг, „Хари Потър и Огненият бокал“


4. Цитат на любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.
Тук ще заложа на клишето, а то е ОТНОВО Дж. К. Роулинг. Обожавам книгите и и нямаше как да не споделя неин цитат.

„'The world is full of wonderful things you haven't seen yet. Don't ever give up on the chance of seeing them.“

+ един от Хари Потър и Орденът на Феникса, която чета сега:
-          Вярно ли е, че си крещял на професор Ъмбридж?
   -          Да. – потвърди момчето.
   -          И си и казал, че лъже?
   -          Да.
   -          И си обявил, че Онзи-който-не-бива-да-се-назовава се е завърнал?
   -          Да.
   -          Вземи си от бисквитите, Потър.“


5. Отиди до рафтовете си и избери книгата, която съответства на номера ти в клас (а ако не си ученик- номера на буквата, с която започва името ти).
Номер 18 съм в клас.

„- Ще кажа на Ан Болейн, че в никакъв случай не трябва да се омъжва за Хенри VIII. Ей такива неща.
- Ан Болейн не беше ли тази, която обезглавиха?“
-          Керстин Гир, „Рубиненочервено“


6. Любим цитат от края на книга.

„Защото бях права. За нас двамата, домът не е конкретно място, а човек.
И най-после сме си у дома.“
-          Стефъни Пъркинс, „Целувка за Ана“


7. Вземи една random книга и напиши първото цяло изречение, на което се спрат очите ти.

„Момичетата бяха овладели до съвършенство техниката да измъкват сутиена през ръкавите на горната си дреха и после да обличат друг, спортен. На момчетата дори не им мигваше окото при тази гледка.“
-          Мелиса де ла Круз, „Синя кръв“


8. Цитат от книгата, която четеш сега.

„И тъй обикнахме се ние двама,
тя – мен за туй, че мъки срещал бях;
аз – нея, че пожали ме за тях.“
-           П.С. Каст и Кристин Каст , „Белязана“


9. Направи изречение от заглавие на книги. (Ако е нужно може да се добавят частици, съюзи, предлози и да се сменя формата на глаголът/думата.)
След поне 5 провалени опита, мисля, че успях да сформирам изречение, което звучи нормално ;д

Сиянието на Стъкленият трон опияняваше затворникът."

  1.    Лунно сияние от Рейчъл Хоторн
  2.    Поредицата „Стъкленият трон“ от Сара Дж. Маас
  3.    Опиянена от теб, поредицата „Кросфайър“ от Силвия Дей
  4.    Хари Потър и затворникът от Азкабан от Дж. К. Роулинг


10. Кой цитат би си сложил/а на чаша/тениска?
О, винаги съм искала чаша с някой цитат от Хари Потър и като казвам ‘винаги‘ имам предвид от както започнах поредицата преди месец  ;д


11. Кой цитат те обижда?
Не се сещам за такъв. Обикновено обръщам внимание само на хубавите или мъдрите или просто цитатите, които имат смисъл за мен – записвам си ги, снимам ги или нещо от този род. Дори да срещна цитат, който не харесвам или приемам обиден, не му отдавам значение.


12. Кой цитат те описва най-добре?

„А аз? Аз съм лошата, защото не се преструвам, защото съм честна.“
-          П.С. Каст и Кристин Каст, „Белязана“

„Хубаво правило в живота е да не се извиняваш. Правилните хора не искат извинения, а неправилните ще се възползват от тях.“
 „Колкото повече живея, толкова повече разбирам, че големият номер в живота е да си достатъчно убеден какво точно искаш и да не оставяш да те разколебаят разни хора, които си мислят, че знаят повече от теб.“

-      П. Г. Удхаус

И за край бих искала да тагна Памела, Михаела, Габриела и Елена.
Gooda luck ^^

Коментари

  1. Ахх <3 Сега имам огромно желание да се self-tag-на :D Страхотни цитати!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами няма лошо, всеки, на който му е допаднал тага, може да го направи. ;д Благодаря ти! Чакам да прочета и твоите ^

      Изтриване
    2. Ооо, определено много се забавлявах докато го писах! Припомних си някои забравени любими цитати :)

      Изтриване

Публикуване на коментар