Mid-Year Freak Out Book Tag

Mid-Year Freak Out Book Tag

UPDATE: Павлина много искаше да направи този книжен таг. Но Павлина отново го прави месец след нормалните хора. Сега спирам да говоря за себе си в трето лице, за да не си помислят хората, че ми има нещо – идеята беше да направя тага (както се разбира от заглавието) в средата на годината, но аз, както винаги, съм не една, а десет крачки след другите и чак сега видях, че не съм го пуснала… умно дете съм ;д

Благодаря на Юлия за тага, а аз от своя страна го оставям отворен за всички заблудени души, които не са го направили все още.
Насладете се!

1. Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2016:
Тази за последната седмица съм я споменавала само около 20 пъти, но нека ги направим 21 – книгата е Звезден полет от Мелиса Ландърс и е най-нетипичната за мен книга, но ми е също така и най-любимата и най-милата и всичко най-…

2. Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2016:
Предполагам една от книгите на Пъркинс – която и да е, тя слаба книга няма. Също така и втора, трета, четвърта и т.н. книга от поредицата „Хари Потър“ – няма да се аргументирам, разбирате ме. ;д

3. Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си:
Не знам дали се броят за новоиздадени, но поредицата на Кристина Лорен ми е цел от доста време. Първите две книги вече ме чакат, а на мен не ми остава никакво време. #BookwormProblems

4. Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината:
Бляскавият двор от Ришел Мийд + втората книга от поредицата „Пенрин и краят на дните“.

5. Най – голямо разочарование:
Елинор и Парк. Съжалявам, знам, че на повечето хора им е една от любимите книги на Рейнбоу, но, колкото и да ми хареса историята, героите ми бяха някак странни и лигави. Особено Елинор, хич не ми допадна с това дръпнато отношение, егоистично държание и непрекъснато реване за щяло и нещяло.

6. Най – голяма изненада:
Искам пак да кажа Звезден полет, но ще се въздържа, защото ставам досадна. ;д Изненадах се от Легендата – смятах, че ще е прекалено концентрирана в проблемите на Републиката и няма да има достатъчно развитие между героите, но ме изненада много положително и, въпреки че не знам кога, бих искала да видя как ще продължи приключението на Джун и Дей.

7. Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб):
То да беше само един – Налини Синг, Симон Елкелес, Стефъни Пъркинс, Сара Дж. Маас, Мелиса Ландърс – всички тези автори съм ги открила и заобичала през 2016.

8. Нов герой, по когото си падаш:
Доран Сполдинг и Ерик (Короната) – не знам защо включвам и Ерик, но наскоро приключих Короната и съм на такава вълна. ;д

9. Най – нов любим герой:
Двамата отгоре важат и тук, като ще добавя и Дей – мил е, състрадателен, умен и внимателен.

10. Книга, която те е разплакала:
Тук са няколко, но двете основни са Хари Потър (разбира се) и Звезден полет.

11. Книга, която те е зарадвала:
Ммм, почти всички всъщност. Чета предимно Романтични книги или Young Adult, а те не се славят с тъжни завършеци. Но ще кажа Перфектна химия, понеже епилогът беше… невероятен, просто нямам думи.

12. Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година:
Всъщност прочетох първата книга от Реликвите и след това изгледах сериала и филма наново. Не знам дали се броят за любими, но сега, когато ги виждам по друг начин, все още ми харесват.

13. Любимо ревю, което си написал/а досега през годината:
Звезден полет, ОТНОВО. Може и да не е най-доброто ревю, но със сигурност е едно от любимите ми.

14. Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) :
Обожавам корицата на Самодива, нищо, че все още не съм я чела – мога само да зяпам корицата и ми е достатъчно. ;д

15. Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината:
Много, много, много искам да прочета Двор от рози и бодли. Супер развълнувана съм, но едновременно леко притеснена, понеже не знам дали ще ми хареса, но предимно развълнувана де. ;д Също така Ангелско нашествие, Сладко палаво момче, Гневът и зората, Академията и доста други.

Коментари