End of Summer Book Tag


Прибрах се от море и още по пътя усетих една тъга, че няма да го видя скоро. Лятната ми почивка свърши, а с това и лятото, така че какво по-добро от таг, за да го изпратим подобаващо? Искрено благодаря на Симона за възможността да го направя, а аз от своя страна избирам Памела, Скот и Стайлс, Антон и Лияна.

1. Изгревът на лятото: Книга, която нямаше търпение да прочетеш през лятото.
Ъмм, още съм на първия въпрос, но отговора ми ще бъде объркващ. Цяло лято умирам да прочета Гневът и зората и нищо, че най-сетне си я взех, постоянно изскачат нови книги и все я отлагам, но, въпреки че още не съм стигнала до нея, имам голямо желание. Но ако трябва непременно да кажа книга, която е вече прочетена, то Ангелска кръв е по-логичен отговор. ;д

2. Прекалено топло, за да изляза: Книга, заради която прекара целия ден вкъщи.
През горещите дни като цяло си стоя вкъщи и излизам чак вечер, когато слънцето залезе, така че не знам колко правилно ще отговоря и тук, но заради Короната от Кийра Кас отложих излизане, така че май се брои. ;д

3. Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи, вместо да излезеш с приятели.
Град от кости! Тук съм сигурна и няма съмнение, че тя е можи би най-интензивната (въпреки че имаше и спокойни моменти) книга, която съм прочела през лятото.

4. Лeтен road trip: Книга, която чете в колата по време на път/ по време на ваканция.
Докато пътувах към морето четох Сърца за разбиване (която беше толкова мила, сладка и нежна, но всъщност доста проницателна), а на връщане – Въглен в пепелта.

5. Студена лимонада: Книга, чието начало не хареса, но в която постепенно се влюби.
Не знам колко от вас ще поискат да ме линчуват, но ХП и Орденът на феникса в началото ми беше малко бавна и досадна. Хари и решенията, които взимаше леко ме ядосваха, а дългите глави хич не помагаха, но към края все пак я заобичах, защото… защото това е Хари. ;д

6. Охлаждащ Starbucks: Книга, подходяща повече за студени пролет, есен или зима.
В интерес на истината прочетох доста книги, като не всичките ми навяваха лятото, но не мисля, че някоя от тях не си е паснала със сезона или timing-a ѝ е бил неподходящ.

7.  Слънчево изгаряне: Книга, която прочете през лятото и определено не ти хареса.
Елинор и Парк. Съжалявам, опитах, но, въпреки че харесах стила на писане на Роъул, не останах очарована от героите и книгата не ми повлия по никакъв начин.

8. Слънчасване: Книга, от която очакваше повече и ти беше трудно да завършиш.
 С радост обявявам, че май няма такава книга. Има малко тежък период по едно време със Създадена от дим и кост, но след това всичко си продължи по старому, така че аз съм доволна.

9. Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те остави без думи.
Не знам колко „сочна“ ще ви се стори тази книга, но, въпреки че Парченца от нашия живот наистина е по-различна от обичайните ми предпочитани книги, тя все пак навлиза малко по-надълбоко и разисква въпроси, които могат да затормозят човек.

10. Дъжд и хамак: Любимият цитат, който прочете и който те кара да философстваш.
Тук отново някои от вас ще очакват да сложа някой любовен цитат, но отново ще ги шокирам с едно изказване на Дъмбълдор. ;д
„Младите не могат да знаят какво мисли и чувства един стар човек. Ала старите хора носят вина, ако забравят какво е да си млад...“

11. Златно слънце: Най-слънчевата, усмихната и лятна корица на която попадна.
 И отново ще каза Сърца за арзбиване, понеже я стига… тя е толкова лека и тийн и приятна за гледане.

12. Лятна любов: Книга, която би препоръчала отново и отново, заради емоцията, която носи.
Аз съм на мнението, че „вкус другар няма“, така че кажа Въглен в пепелта, понеже смятам, че може да се хареса на доста хора с различни предпочитания, но това не важи , разбира се, за всички.

13. Залезът на лятото: Книгата, с най-красивия финал.
Ок, след подробен преглед на всичко, което съм прочела се спрях на Короната, понеже нека бъдем реалисти – краят беше красив, незабравим и вдъхновяващ. Речта беше… уникална е прекалено обикновена дума, която няма да покрие това, което се опитвам да кажа, но нямам друго описание – заслужаваше си.

Това беше от мен. Надявам се да сте издържали с мен до края, понеже, честно казано, тагът си беше доста дългичък, и се надявам да ви е било забавно да четете не-особено адекватните ми отговори. До скоро ^^

Коментари

  1. Ооо, избрала си страхотни заглавия ! Задължително-трябва-да-прочетеш-"Гневът и зората"!!! Без съмнение - това е може би най-добрата книга, която прочетох за това лято ! Прекрасна е, изключително завладяващо написана, просто невероятна! Наистина, дай и шанс и с нетърпение ще чакам да прочета мнението ти за нея ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! ^.^ Охх, толкова много искам да стигна до нея, но други книги постоянно я изпреварват... просто нямам време. Но стои на рафтчето ми и ме чака, скоро ще е, обещавам! ;д

      Изтриване

Публикуване на коментар